Zakelijke rijder kiest in 2019 overtuigend voor hybride Toyota

  • Zaterdag 11 januari 2020
  • Verdubbeling in zakelijke markt nieuwe Toyota Corolla in 2019
  • Op zakelijke markt verdriedubbeling nieuwe Toyota RAV4 in 2019
  • Toyota in 2019 op 5e positie
  • In Nederland is Toyota sinds 2016 met 50,6 procent gegroeid
 
 Met zijn introductie in Nederland heeft de nieuwe Toyota Corolla het afgelopen jaar in Nederland een groei van 210 procent in de zakelijke markt gerealiseerd ten opzichte van zijn voorganger, de Toyota Auris in 2018. De nieuw geïntroduceerde Toyota RAV4 laat zelfs een nog grotere groei zien met 304 procent. 82 procent van álle geregistreerde Toyota Corolla’s is een Hybrid en van de Toyota RAV4 is dit zelfs 87 procent.

De groei in de zakelijke markt laat zien dat de zelfopladende hybride aandrijflijnen van Toyota populair zijn. De vierde generatie zelfopladende hybride aandrijflijn die in bijna alle modellen van Toyota beschikbaar is, werkt tot 50 procent van de rijtijd in volledig elektrische modus. Ideaal in het drukke Nederlandse verkeer.


On The Road TV - autonieuws en rij impressies

Het autoprogramma ‘On The Road’ waarin presentator Jan Willem van den Akker diverse rij impressies maakt van verschillende merken. Daarnaast komen alle facetten van de autobranche aan de orde. Zoals tips voor particulieren tot adviezen voor de zakelijke rijders. 

On The Road Tv is een initiatief van Media Presentaties.

Powered by

media Presentaties

 

Contact

On The Road TV - autonieuws en rij impressies
Onderdeel van : Media Presentaties
5216 BM Den Bosch

 0654386019
 info@mediapresentaties.nl